2008. szeptember 26., péntek

Új weboldal

Tegnap összeűlt a nagy csapat, és leraktuk az új weboldal alapjait. Lord_B lesz a megalkotója Dávid agygörcsének, amit grafikailag én tervezek meg...ütős lesz!

2008. szeptember 22., hétfő

1 hétvége, két autós rendezvény

Igaz nem kifejezetten autós rendezvényre alkalmas volt a hétvégi időjárás, de mégis meglátogattunk két autós rendezvényt is.

Szombaton benéztünk a Koczkás VW országos klubtalálkozójára, ahol más típusok, és klubbok is képviseltethették magukat. Sajnos a rossz idő igen rányomta pecsétjét a rendezvényre, mert nagyon nehezen akartak gyűlni az emberek. (Milyen kicsi a világ, pont apum unokatestvére kapubejárójában sikerül az egész rendezvényt megszervezni). Mi reggel kilencre már ott voltunk, de a népek inkább olyan 10-11 körül érkeztek, de sajna az eső, és a szél nem akart csitulni, így a helyszín nem a legalkalmasabb oldalát mutatta fotózás szempontjából.

KÉPEK

Vasárnap a 4. Országos Mitsubishi találkozót látogattuk meg, ahol nagyon sok szép Mitsut láttunk, és egy olyan közösségbe csöppentünk, ahol mindenki elkötelezett szolgája a kocsijának, és szinte csak azért él. :)

Sikerült találkozni ismerősökkel is. Kint volt például: KTomi, és Leo a JSZV csapatából, BlindMouse, amit minden olyan helyen megtalálunk, ahol Mitsubishi van, természetesen a Mitsubishi Klub egész vezetősége, mivel ők szervezték az egészet. A nap vége fele a gyerekek rajzainak díjazásával, és tombolával hívták össze a megjelent nagyérdeműt. Ezután még volt a helyi szépségverseny eredményhirdetése, de ezt sajnos már nem állt módunkban megvárni, mert időre kellett megjelennünk egy másik helyszínen, így érzékeny búcsú után „csendesen” elvonultunk.

KÉPEK

2008. szeptember 12., péntek

Elkészültek a Máriapócsi Drift KOE & OB videóklippjei

Hát nem volt semmi, és ráment néhány éjszakám, de megérte.
Minden egyes percénél fájt a szívem, mikor ki kellett vágni valamit, egyszerűen annyira jól autóztak a srácok!


King Of Europe összefoglaló: http://auto.indavideo.hu/video/Drift_King_Of_Europe_Mariapocs_20080823


Magyar bajnokság összefoglaló: http://auto.indavideo.hu/video/Drift_OB_Mariapocs_20080824


Egy kis extra (hogy kell kocsit mosni?!): http://auto.indavideo.hu/video/Csajos_automosas_Girl_Carwash_under_Drift_20080823-24


Jó szórakozást, és terjesszétek az igét!!!

2008. szeptember 10., szerda

Fanat-x Fan & Cars

Az elmúlt 4-5 évben igen sok kocsi ment át a kezeink között. Akadt olyan, amit nem is láttunk viszont, de szerencsére akadt olyan is, amit a mai napig mi tartunk karban, hordjuk kiállításokra, és mondhatni baráti viszony alakult ki a csapat, és a tulaj között. Hát lássuk a kocsikat, és a Fanokat.

Az egész nagyon régről indul. Még iskolába jártunk, Dávid és én. Hozzájutottunk életünk első kocsijához, és nagyon hamar rájöttünk, hogy nem tudjuk a kocsit alapnak hagyni, valahogy meg kellett különböztetni a többi kocsitól. Dave egy 1.3-as Ford Escorttal kezdte, majd egy Lancia Delta 1.6 HF Turbo lett a paripája, amivel megpecsételődött a nemzeti hovatartozása. Nekem egy ritka Nissan Sunny 1.5 GL2 Coupe került a kezeim közé, és így én az első kocsim után a japán vasakat preferálom. A kocsik átalakításairól később egyesével fogok kitérni.
Dave a HF-et lecserélte egy Integrale-ra, én egy Mitsubishi Starion-t szereztem be, és itt dőlt el, hogy komolyabban kell evvel foglalkoznunk, mert ezen a szinten már nem elég egy jobban felszerelt garázs!
Míg Dave Deltája épülgetett gyakran volt nála a Sunny, így nem egyszer volt olyan, hogy adott rendezvényre két kocsival érkeztem. J A Lancia elkészülése után nem kellett sokat várni, és már ki is állították különböző rendezvényeken.
Menyus már ebben az időben, jóval megelőzve az aktuális trendet, már hatalmas felniken, és kilincs nélkül járkált a Mercedes 190E-vel, amit Cuco is követett a Sierráján.

A csapat specialitása a Lancia Delta, így nem kell mondanom, hogy igen szép számmal vannak a tagok között Delták különböző kiadásban. Lórinak kapásból van kettő. Egy sárga, fekete kerekekkel, és egy GYÁRI Evoluzione (EVOIII), amiből nagyjából kettő darab van itthon. Van egy piros, fehér OZ Racing felnivel, ami Attila kezében érte el a közel 400 pacit. Aztán van egy narancs színű, amiben olyan zene van, amit többen otthonra is megirigyelnénk. Honfy egy átalakított HF Turbo-val rohangászik (már amikor itthon van). Az olasz csapatot növelve van egy Alfa 146 Ti Ystuc kezében, egy Fiat Stilo Gegzi alatt, egy narancs Fiat Punto Hyperion tulajdonában, és egy kék Punto Taki garázsában, és egy gyönyörű Cordoba, amit Sanyinak csináltunk. Német oldalt erősítve van egy Opel Astra GTC, amit Bio hajt, egy Opel Omega, amit megismerhetetlenségig átalakítottunk a WarpZone kérésére, és csináltunk már egy régi E21 BMW-t is. Szerencsére a japán vasak sincsenek kizárva a csapatból, így akad egy Suzuki Swift, amit a Llumarnak alakítottunk át, van egy Nissan 350Z, ami az egyik fő kocsink volt, majd a Járműszépségverseny rendezvénysorozat demo kocsija lett. Van még egy C66-os Lancer is amit én csinálgatok lassan, de biztosan, és egy másik Swift is, amit szintén eléggé átszabtunk. Francia kocsihoz is van közünk, mert párom C3-ja sem kerülte el a dolgos kezünket.

Fanat-x Assistant

Nos lássuk azokat a segítőket, aktív tagokat, akik nagyban segítik a Fanat-x létét. (a sorrend nem rangsorol!!!)

Van köztünk egy Sanyi nevű tag, aki hivatását tekintve mixer, így ha ő ott van valahol, akkor kő kövön nem marad, mert ha kell a pulton kívülről magyarázza el a pultos lánynak a Lamborghini elkészítésének módját. Szintén belső tagnak számít Cuco, aki a kezdetek óta hordta mindenhova az aktuális kocsiját, és egyengette az utat előttünk. Adott egy fotós még, aki szintén jó meglátás módjával szokta megörökíteni az eseményeket, ő Roll-G. Továbbiakban igen sok kiállításra kísér el minket Lóri, aki nem kevesebb, mint kettő gyönyörű Lancia Deltával növelte az itthoni Delták számát. Van még egy Zsoltunk, aki az általunk összekavart kábeleket teszi helyére a kocsikban, és varázsol zenét, neont, mindenféle elektromos kütyüt a kocsikba. Természetesen nincs normális weboldal webmaster nélkül, na ezt a szerepet nálunk Noisa tölti be, akinek nagy valószínűség szerint a töke tele van az állandó kéréseinkkel. Állandó grafikusunk a Tárnok Design-től Tárnok Zsolt, aki az épülő gépeink terveit, vázlatait készítí.

Többi autókról, és fanokról a Fanat-x Fan bejegyzésben olvashattok.

A Fanat-x Csapat Staff

Röviden, és tömören:

Az egész agyszülemény kiötlője Dave (Kovács Dávid), és én (Kiszely Máté) voltam egy régi forgatás során. Dave intézi a marketing, és az üzletmenet ügyeit. Ő szervezi le a kocsikat, ő tárgyal, tulajdonképpen levezényli a teljes folyamatot. Szerénységem a weboldalt, és a webes marketinget igazgatom, nagy videó, és kép anyaggal próbálom ismertté tenni a nevet a Netes társadalom előtt is. Ebben igen gyakran besegít párom Susy is.

Szintén ősidők óta velünk van Menyus (Menyhárt Gábor), akinek keze aranyat ér. Ő a Fanat-x Tuning Team karosszéria lakatosa, és olyan tudás, és gyakorlat van az amúgy ifjú fejében, hogy nem is autókat készít, hanem műalkotásokat. Őt is párja, Hajni segíti a kocsik elkészülésében.

Szintén helyet kap a staffban LLumarboy (Gál Csaba), aki a nevéből is kideríthetően üvegfóliával foglalkozik, alapvetően oktatja a fóliázást, de néha nekünk is besegít a kocsik fóliázásában J, és nem utolsó sorban a Fanat-x Llumar cooperáció aktív részese a Llumar oldalról.

Nagyjából belőlük, belőlünk áll a csapat fő, és alapító része, de természetesen nagyon sok ember segít még, akik nélkül sokkal nehezebb lenne minden, őket a Fanat-x Assistant részben taglalom.

2008. szeptember 9., kedd

Mi is az a Fanat-x Tuning Team

A Fanat-x Tuning Team egy olyan szakmailag magasan képzett, és hatalmas gyakorlattal rendelkező autómániás emberekből álló csapat, ahol az autóépítés, átalakitás, újjáélesztés minden csínját-binját ismeri mindenki.