2009. április 8., szerda

Csak a Drift...




„Nincsen Skyline-om, se turbó benne. Nem vagyok profi versenyző és nem hordok overált. A világ egyik legszebb és legjobb autósportját űzöm, és rajtam kívül még több ezren tudják, mire gondolok, ha azt mondom "powerslide". Nem szeretem, ha külföldi társaink lenéznek, és nem örülök, ha az emberek összekeverik az Driftet az egyhelyben pörgéssel...
Büszkén gondolok az M-power-re, a V8-ra, a Japán turbósokra, a Hátsókerekes Opelekre és számos más Driftes típusra. Szeretem gumifüst illatát, a BOV hangját, a kompresszor fütyülését és érzem, hogy a péntek éjszakai "váciúti menősködés" nem az én világom. Itt élek Európa szívében, száguldásban és bulizásban mi vagyunk a császárok, és igenis nálunk vannak a legjobb hangulatú DRIFT versenyek!”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése