Túl vagyunk rajta...sajnos...megvolt az év utolsó drift versenye itthon. Ez nagyon jó hír a versenyzőknek, mert vége a kapkodós autószereléseknek, és az utazgatásoknak, de rossz hír nekünk, mert 2009 további részében mellőznünk kell a gumifüstös, izgalmakkal teli hétvégéket, leszámítva pár edzést.
Ez az utolsó verseny annyira eseménydúsra sikerült, hogy aki nem volt ott, az legalább kérjen meg valakit aki ott volt, hogy mesélje, mert ezt sem fényképekkel, sem videókkal, és semmilyen cikkel nem lehet visszaadni. Annyi autó tört, mint egész évben eddig összesen nem! Nagyon sok csapat küzdött technikai problémákkal, volt akinek már az edzésen teljesen feladta a vas a harcot az elemek ellen. Nagy Ádám M-mes szívének hajtókarja vágyott egy kis szabadságra, így kitekintett a blokkból, ami igen fájdalmasan érintette Ádám lelki világát.
Radák János - Radir Skyline-ja sajnos turbócsapágy problémákkal ment már az EA Games NFS Shift bemutatóján is, de az edzésen teljesen egyértelművé vált, hogy totál felesleges szegény kocsit nyúzi, mert most csak a turbót kell cserélni, és kár veszélyeztetni az egész motort. Jut eszembe nem akar valaki gyártani egy leömlőt Radirunknak az új túrbóhoz? Jelentkezni nála, vagy nálunk!!! Szóval így sajnos Radir is a lelátóról volt kénytelen nézni a versenyt, csak a felvonuláson tette tiszteletét a pályán..
Csergő Józsi kuplung cserével kezdte a szombatot, majd búcsúként végiglocsolta a pályát olajjal, amivel sikerült az edzést aznapra lehetetlenné tennie. Józsi másnap természetesen indult, és már reggel Péter Tomi kocsijában landolt. Őket követte kurucz Ádám, és Holtság Gergő csattanása. Tóth Erik kocsija nemes egyszerűséggel kigyulladt. Mindez 10 óra elött történt, és a verseny még hátra volt! Kerényi Ádám, Szántó Niki Görögországban képviselték a magyar színeket a King Of Europe zárófutamán, ahova Papp Peti is elkisérte őket, így ők nem voltak az indulók között itthon, de ettől még ugyanolyan izgalmasra sikerült a futam, mert bár a Magyar Bajnokság 1. helye már foglalt, a 2. és 3. helye még kiadó volt.
Ehhez mérten komoly csaták voltak a teljesen új megközelítéssel tervezett, és felépített pályán, ami amellett, hogy kereztezte önmagát, nagyon nagy beesésí sebességet engedett a versenyzőknek. (Ez utóbbit az edzésen volt szerencsém személyesen átélni Radir mellett, amit ezúton is köszönök.) A legjobb négyben Mészáros Zsolt, Szollősi Tibisz, Levo, és Szekeres Peti volt, ahonnan a dobogó alsó fokára Tibisz álhatott. A második helyre Szekeres Peti füstőlte fel magát, és ezt a versenyt Mészáros Zsozsi nyerte. Táblázat
Ennek tudatában a 2009-es év dobogóján az alábbi három ember állhatott:
1.: Kerényi Ádám
2.: Szerencsés István
3.: Levota Sándor
Természetesen a nap evvel még nem ért véget, hátra volt még a másodosztály döntöje. A srácokat nézve felmerült bennem a kérdés, hogy miért nem tolhatják párosban a köröket, mert annyira szépen, profin rajzolták az íveket. Ezt a versenyt talán Szabó Szilárd Mercedesének esete festette még színesebbé, aki az egyes kanyarban sikeresen elhagyta a jobb hátsó kerekét, és nem is egyszer, hanem kétszer, így ő sajnos kénytelen volt abba hagyni a versenyt.
A végeredmény a következőképpen alakult:
1.: Zentai Sándor
2.: Énekes Árpád
3.: Almási Zoltán
Így másodosztály idei bajnokságát Zentai Sándor nyerte, második helyen Grözinger Zsolt, míg a harmadik helyen Csergő Józsi ért célba.
Ezúton mind a magam, mind a Fanat-x Tuning Team nevében szeretnék gratulálni minden dobogón végzett versenyzőnek, kiemelten Kerényi Ádámnak, aki már másodjára lépett a Profi Liga első helyére, sőt ezen a napon két helyen is dobogóra kellett volna állnia, mert Görögországban is elhozta a legjobbnak járó díjjat. Azoknak a versenyzőknek, akik idén nem tudtak dogóra állni, pedig köszönjük a sok-sok kellemes, izgalmas percet, órát, napot, amit a pályán töltve okoztak nekünk.
Ime a képek, amiket állandó fotósunk Susy (Sándor Zsuzsanna), és frissen debütált vendég fotósunk Bodogán Sándor készített... Jó szórakozást.
Video hamarosan, addig itt az előzetes:
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése